Sing Me Back Home (Before I Die)
In the mists of the Swiss mountains, a young man lives in mute solitude. Between fiction and sensory documentary the film follows the man in his personal progression on a journey as much physical as metaphorical; a journey of his emancipation from loneliness to his opening up towards others.