Singularity
During the Pleistocene epoch, fifteen thousand years ago, just before the end of the great Ice Age, two saber-toothed tigers and a singularity were born in a cave. Too different from the others, this singularity was banished from the group, deemed unfit for survival. Cast out into a hostile world, it would spend its existence searching for its place, adapting through time until the very end. A story of time and adaptation. A singularity.