Skinny Boy
A coming of age story about a teenager living with his abusive father on an isolated farm in Switzerland. When his secret relationship with a neighbouring girl is discovered he is forced into a violent confrontation. He explores the difficulties of growing up in a rural community and an attempt to break away from the cycle of violence.