Sleeper Hits: Tropical Abstractions
10 visual mysteries traversed by ether, ebony water, sweet poison and mahogany sand. 10 labyrinths tinged with liquid symbolism, in whose jungles lurk the masks of forgotten spirits, stonefish and inverted dancers.
10 damp, hushed documentaries, illuminated by the electric fiction of a tropical night.
Radu ZERO delivers an enigma in ten acts, with open, elliptical meanings, exploring the limits of direct image perception, venturing into the terrain of memory, using "déjà-vu" as a filmic structure.
A film made of films, to watch and listen to like a spiritual investigation at the center of a forgotten journey.