Small Talk
Hoping to launch a career in the luxury world, Charlie enrolls at Institut Villa Pierrefeu – the last finishing school still operating in Switzerland. Here, women from all over the world are prepared to move within the circles of the international elite. Over the course of a summer, their daily life unfolds through lessons in elegance, protocol and the art of conversation.