Solidarity
Solidarity is a cinematic reflection on solidarity as a phenomenon. Every form of solidarity has its limits and casts its shadows. Director David Bernet searches for these shadows and follows his protagonists - each of them a professional of solidarity - through the crises of recent years. From Belarus, Ukraine, Poland, and Lebanon to the open clash of solidarities in Gaza.