Somnia
"Where do they come from…? Are they the inhabitants of an imperceptible world flickering between limbo and firmament? Have they always been present or is it our senses that give them shape and life? Do they exist or are they a resonance and shaping of our projections? Are they us? Are they part of us? Are they dreams of power and grace?”