Souls In Transit
The documentary tells the story of a largely unknown genocide. In 1915, about 3 million Christians were killed by the Ottoman Empire. The film tells the story of this massacre with the help of contemporary witnesses and relates it to the present. The genocide of 1915 finds its tragic continuation in current conflicts.