sounds and silence
A musical journey through the world of tones, sounds and noises: with Manfred Eicher, the outstanding producer of contemporary music. The film traces his life at concerts, in recording studios, in back rooms and off the beaten path with such musical contemporaries as Arvo Pärt, Dino Saluzzi, Jan Garbarek, Eleni Karaindrou, Anouar Brahem, Gianluigi Trovesi, Kim Kashkashian, Nik Bärtsch, Marilyn Mazur and many others.