Spitfire – Raging Together
A short documentary that explores the challenges of being a female in the Metalcore and Hardcore scene. This scene portrait features three personal voices: a singer who shapes the audience from the stage, a merch designer who infuses her trans and queer identity into the scene and bands, and a guitarist who has found her place in the scene as a safe space to release her energy. The film spans four countries and showcases eleven voices in total, including attendees, musicians, and artists.