Spooky & Linda
Breaking out of a psychiatric institution, Spooky and Linda are confronted with an unknown world. On their journey, they would need trust in themselves and in their companion, which gets even more difficult with Carl, who unexpextedly joins the company. A small adventure becomes quite a big challenge.