Spurensuche
Lea seeks to understand her father’s silence, a former foster child. Her journey leads her to a historian, an archivist, and another former resident of a children’s home. Together, they reconstruct a buried memory. In uncovering this past, Lea comes closer to her father and to a suppressed chapter of Swiss history.