Steher
“Stayer” bicycle races were big events up to the 1980s. The cyclists and their pacesetters on heavy motorcycles were popular stars. Today only half a dozen teams remain. They regularly compete on the banked curves of the century-old racetrack in Zurich-Oerlikon. They are perhaps the last of their kind.