Stern sein
89-year-old Frieda Stern thinks of anything but retirement. She runs her service station in a Swiss mountain village with great verve and joie de vivre. Bubbly, she gives everyone something positive to take with them on their way. She leads a self-determined life as an entrepreneur away from all norms.