Stones and Their Whispers of old Stories
The film unfolds as a dialogue between ancient stories from the Transylvanian and Valais mountains intertwined with contemporary movement. Through the lens of dance, the environment becomes both stage and symbol, where whispers of forgotten stories are etched into the fabric of the earth. With a quiet, observant gaze, the film invites reflection on the ephemeral and enduring, past and present, myth and memory.