Strada Principale
Having made their lives one in Zurich, the other in Geneva, two brothers return to Ticino, summoned back their authoritarian father to take over the family restaurant. But they see things differently...In following the paths of Nico and Ottavio, Bianca Conti rossini beautifully describes the transformation of a village, against a background of a generational conflict and modern excess.