Strangers
Tamás never wanted to get too close to people. But he got stuck on the assistant doctor Norika. She appeared as suddenly in his life as she went missing. Her sister Annika reports her as missing. Tamás is suspected of having followed the sisters every step. In Tamás’ perception however, he slipped from a simple affair into a dangerous love triangle. The question is: Who was fatal to whom? A love letter to film noir.