Su in Alto
The Stelvio Pass between Austria, Italy and Switzerland, is one of the highest mountain passes in the Alps, where all kinds of people meet. We dive into this small, unique world, which is only accessible from May to October. A mix of impressive nature and deafening engine noise form a wonderful contrast. A portrait from the observer's perspective. From total calm to daily chaos.