Nick is a young entepreneur about to marry Lilli, the daughter of his private banker. Neither Lillie nor her parents know about Nick’s imminent bankruptcy, which he hopes to avoid with the help of his wife’s vast fortune after their marriage. However, he doesn’t bank on his illegitimate son Oskar suddenly turning up. Nick tries to get rid of him in the nicest possible way of course, which doesn’t go down well with Oskar who remains steadfast. Catastrophe is definitely on the cards now!