Swann
Thomas, in his forties, has secluded himself in a small hut in the mountain after his breakdown with his wife almost 18 years ago. The only relationships he entertains are with his glass of alcohol and his notebook where he records his book, but the syndrome of the blank page looms on his creativity. Thomas has been searching for the spark of inspiration for a long time. One morning, a social services officer knocks on his door to introduce him to Swann, 17 years old, autistic, his son whom he did not know existed until now. They will have to learn how to get to know each other and how to live together with their differences. Both will be changed forever by this new life...