Sweet Nothing
Rosa is sunbathing in her garden on a hot summer afternoon, when suddenly the idyllic peace is disturbed by the noise of a lawnmower. The gardener in the neighbouring garden is going about his work, while Rosa is increasingly ecstatic at the sight of his tender touch of the flowers.