Swiss Made
A satirical portrait of Switzerland which makes use of aesthetic codes inspired by touristic language. The film sarcastically denounces the absurdity of the attractions that attempt to satisfy an insatiable public. It addresses current issues and opens the way for reflections on the future of the alpine landscape.