Symbionts
One shape liquefies into a puddle, another reproduces in a vibrant entanglement, while a third convulses under the attack of a parasitic entity. The film traces an organic, interactive cycle within an unfamiliar ecosystem. It reveals the elegance and the unrelenting violence in the symbiotic relationships between diverse and peculiar life forms. By using a distinctive visual language, this film invites viewers to immerse themselves in a world that is both alien and intimately biological.