Ta peau si lisse
Jean-François, Ronald, Alexis, Cédric, Benoit and Maxim are modern-day gladiators. A strong man, a professional bodybuilder or a veteran turned trainer, they all share the same obsession. In wait of their next competition, they train hard and they diet harder. This is a free exploration of the over regulated lives of these misunderstood monsters.