Tabou
At an age when real life begins for others, Thomas decides to end his at the age of 20. The film enthusiast records the last months of his life with a camera and entrusts this legacy to the girlfriend of his youth, Orane Burri. Ten years later Orane Burri, who has since become a filmmaker in her own right, examines Thomas’s images again – in order to break a taboo.