Tänzer zwischen den Welten
The film accompanies Swiss author Christoph Keller in New York during the beginning stages of his new novel “Stieglitz”. Although the film focuses on Keller's creative writing process and exploration of his literary topics, it also touches on other matters: the astonishing story of his family, his incurable illness, as well as everyday life with a disability in New York and St. Gallen.