Take Away
In order to appear more self-confident, the shy lateral thinker Robin sends a robot designed in his own image to his appointment. The remote-controlled doppelganger proves to be a true guarantee of success: by storm, it conquers the heart of the beloved. But Robin's plan is thwarted.