Tamangur
The film was shot in the 800-year-old forest of Tamangur in Val S-charl in the lower Engadine, with music provided by Christian Zehnder, a member of the “Stimmhorn” group. It shows the physical strength that the artist Andrew Ward needed to produce his enormous sketches and sculptures.