Tamina – Wann war es immer so?
A city dweller longingly searches for wolves in the Tamina Valley. But he doesn't find any predators; instead, he mainly encounters people and their tracks in nature. Inspired by these encounters in majestic nature, a poetic exploration of the longings, hopes and fears that accompany us humans and make our fragile civilization possible and endanger it at the same time begins. A film full of questions and wonder. A cinematic journey through inner and outer landscapes.