Tatort – Hanglage mit Aussicht
Reto Flückiger and Liz Ritschard are summoned to a site near the cantonal border, where a celebration for the Swiss national holiday took place the previous evening. A notable man-about-town from Lucerne’s jet set was found dead in a forest. All evidence suggests that he was pushed out of a cable car. However, Flückiger stumbles across crafty schemes carried out by real estate specialists for wealthy foreigners. Has someone literally walked over dead bodies here to acquire prime-location property?