Tatort – Wunschdenken
Actually, Reto Flückiger imagined everything to be completely different: vacation, swimming, sailing, tanking up on energy again and simply relaxing before beginning his new position as inspector at the cantonal police in Lucerne. But a murder and the kidnapping of a high-level politician thwart his plans. His assistance is needed – now! And thus begins a race against time.