Teixl
Why should anyone care about Oskar Werner today? Family members who have never spoken openly before, look back at the renowned actor's achievements and personal demons. Using exclusive material from his private archives, his son Felix Werner's film, explores why he was revered by many of the great creative minds of his generation. Known to family and friends as “Teixl”, the little devil, his story reveals a fascinating but flawed artist.