Tell Mama
Seeing as she got pregnant, Laura married Walter. But she never was able to forget her girlfriend and lover Sara. When Sara comes back from abroad, Laura calls her. Sara doesn’t want to reopen an old wound. But she accepts the invitation. The story of the – real or dreamed – meeting of the two women.