The Art of Love
Eva is in her mid-50s, stuck in a marital crisis, and enjoys writing reviews about sex toys produced by the London-based company The Art of Love. Adam earns a living as their test subject and pretends to be a successful influencer and Casanova. When Eva and Adam are hired for a new project, they are anything but enthusiastic about each other. But in order for their love toy collaboration to work out, they both have to leave their emotional comfort zones.