The Bugattis
Bugatti is and always was associated with excitement, luxury, speed and perfection, in short: with a brand and the name of one single man, Ettore Bugatti. The film is a journey opening a world that is far more than that. A family of artists, Art déco, tragedies, cars as an object of art, love, fun, genius minds, big money and enthusiasts, bizzare rituals, dreams, airplanes and amazing cars. But first and foremost, all over the world: people with a passion. The Bugattis. A family affair and a one-man show.