The Escape
In an airport, three employees work as ground handling agents. From one sunset to the next, days follow each other. During a face-to-face survey, they get to tell their daily life separately. One of them, although absorbed in her routine, notices unusual events in the airport. She begins to see what surrounds her with a new eye.