The Frenchman
In a single shot, a director arrives late on a bustling set. Like a conductor leading the dance of filming, he exchanges ideas with his team, talks with the actors, and improvises amid awkward moments and misunderstandings. Through these exchanges, he gradually regains his clarity and the concentration needed to finally shoot the scene.