The House In The Park
Architects from Europe, America and China are to construct a park in Jinhua, intended to form a new quarter of that town. Where green fields flourish, investors will soon flock, followed by new inhabitants and sundry reforms.
The film documents the changes leading to the Jinhua Architecture Park - from the laying of the foundation stone to its final opening. One central question proved to be a common concern: What is there for individuals to contribute, when the world around them is changing at such a rapid pace?