The Making Of Jesus Christ
The story of Jesus Christ is one of the most told stories in the world. Had his story been a movie it would be the biggest blockbuster in history. But what exactly happened in that "movie"? Who was Jesus? Luke Gasser, famous Swiss rock musician and movie director, took these questions and made the forgotten "Making Of". During his journey he meets Hollywood director and theologist Paul Verhoeven and important theologists in Europe. He visits the original stage where the biggest story in mankind played.