The Safe
Paul hits rock bottom after his heart is broken and his life seems to be leading nowhere. He decides to break free from it all when an opportunity falls in his lap – a heist plan orchestrated by a crackhead and a corrupt cop. They manage to steal a safe box from a dangerous drug dealer and want to use the money to start a new life, but things get messy, while Paul manages to escape alone. Will he be able to make it to the other side, to safety?