The Set-Up
Jacob returns home with one intention: to kill himself. Detached from the outside world behind thick curtains, Jacob has lost all will to live. With a mouthful of barbiturates and a cooking bag over his head, he thinks he has done everything he needs to leave this world peacefully. After swallowing all the tablets, an alert from his computer pulls him, one last time, back to reality.