The Shameless
In the dead of night, Renuka escapes from a Delhi brothel after stabbing a policeman to death. She takes refuge in a community of sex workers in northern India, where she meets Devika, a young girl condemned to a life of prostitution. Their bond develops into a forbidden romance. Together, they embark on a perilous journey to escape the law and forge their path to freedom.