The Siege of Paradise
In Cinque Terre on Italy’s northern Riviera, fewer than three thousand locals contend with over four million tourists each summer. Across one chaotic season, six very different lives play out in parallel, revealing a sharply funny and surprisingly tender story of paradise under pressure in the age of social-media driven tourism.