The Spiritualization of Jeff Boyd
Jeff, a mental health patient in a Swiss clinic, escapes to his only friend, while the daughter of an Indian guru mysteriously enters his life. After an argument at his friend′s bakery, where the fugitive wanted to start over, Jeff visits a monk in the Balkans in search for redemption, but still haunted by his dark past, he travels with his new acquaintance to India to find a new life. Can he fulfil his dream?