The Very Last Christmas
Four young people spend their winter vacation in a remote alpine chalet, while tensions rise within the group and with the chalet warden. On Christmas Eve, a violent snowstorm triggers a huge avalanche, burying the chalet and leaving them in a desperate fight for survival. Trapped in the freezing cold and suffocating snow, their hope fades with each passing hour. Will this be their last Christmas?