Them
Eugene and his daughter Lavey move from place to place. Eugene loves his daughter, but he has a problem with her gradual metamorphosis. One night, strange shapes approach them. In a panic, Eugene shoots one of the pursuers. Lavey realises that she looks like one of these creatures. She runs away from Eugene, who desperately tries to get her back.