Tibetan Warrior
How to fight for freedom? For more than sixty years Tibetans are fighting Chinese oppression. But the nonviolent resistance appears to be in vain. Now, as a new form of protest Tibetans set themselves on fire. Loten Namling, an exile Tibetan and musician is heavily disturbed by such self destroying protest. He sets off for a quest, from Europe to India, meets top politicians, experts and young radicals. He radicalizes more and more and ends up at the Dalai Lama’s headquarters to ask for advice.