Tiefbau
An underground construction worker attempts to expel a supernatural presence from his family home through mediumistic practices and shamanic rituals. To succeed, he must reconnect with his inner child and awaken long-suppressed emotions. Yet, beyond the surface, this film unfolds as a psychomagical process through which the director’s brother can break free from alcoholism, allowing them to confront and heal their shared childhood traumas.