Tierra de Recuerdos
From Santiago to Araucania in Chile, this film follows Mapuche activist Irma del Carmen Cona and renowned lonko Juana Calfunao. United, they fight for their people's right to reclaim land expropriated since colonization. In their sometimes ordinary daily lives, sometimes in resistance to government incursions, their voices intersect and rise up to break the silence of a repressed but very much alive history!