Time Of My Life
Ski, skateboard and snowboard movies are usually made to impress and show only one aspect of these sports: impressive tricks and bluebird skies. Skiing and snowboarding are much more than that. The film explores the back stages of the show and provides a more complete and authentic vision of the riders experience. The movie guideline is to catch and film what is behind skiing, snowboard and skating, what is behind these passions.